2013. szeptember 14., szombat

YouTube - és más oldalak :)

Sziasztok! Úgy gondoltam, hogy megmutatom nektek a kedvenc YouTude csatornáimat, zenéimet. Remélem nem sajnáljátok, hogy szétszakítom Stylist Studio sorozatot, de ígérem, hogy legalább még egy része lesz! 

Kedvenc csatornák:
gabifrizurai Egyszerűen nagyon szeretem a csajt. Jó tanácsokat ad, jól sminkel stb. stb.
Polished Lehet, hogy nem értem amit mondanak, de nagyon szeretem mindegyik lányt!

Zenék:
Ikimono Gakari: Blue bird
Ikimono Gakari: Sakura Ez a dal azért különleges nekem nagyon, mert egy röpi tábor alatt kezdtem el nagyon sokat hallgatni, így megtanultam legalább a refrénét. Ezután állandóan, még edzés alatt is ezt énekeltem, vagy dúdoltam. Amikor mostanában (2-3 héttel később) éneklem, vagy hallgatom, olyan mintha ott lennék. Be ugranak képek, a terem illata, arcok érzések...
Ikimono Gakari: Sha la la Ez a dal a legjobb barátnőmnek a kedvence. Mindig ezt hallgatta, amikor itt volt, ezért én is megszerettem. Eleinte nem tetszett, de megszerettem.
Ariana Grande: Put Your Hearts Up  Ezt a dalt azért szeretem, mert farsangon az egyik srác ezt küldte nekem. Ugyan nem tetszik a srác, de kedves gesztus volt tőle. Az üzenet az volt, hogy " Láss már valami pozitívat a világban!" :')

Nagyon nagyon leszűkítve csak ennyi. Az összes kedvencemet (kb. 50 db) nem akartam kirakni. :)
De a kedvencem akkor is a Sakura! :')

Más oldalak:
- önmagában a YouTube
Ask.fm
Az élet játéka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése