2013. szeptember 6., péntek

Augusztusi kedvencek

Sziasztok! Ma indítottam ezt a blogot, és gondoltam kezdésnek itt vannak a kedvenceim augusztusból. Kérlek olvassátok a blogom! :)

Kezdésnek itt van ez a hajvasaló. Régen mindig göndörítettem vagy kreppeltem (vagy csak hagytam) a hajam. Aztán megkaptam a hajvasalót, és mivel nekem egyébként enyhén göndör a hajam, ezért nem nagyon volt még vasalva. Rájöttem, hogy egyenesen sokkal szebb, mint hullámosan, így ez is favourite lett. :)


A következő ez a galaxis ruha, ami az egyik barátomé, de valahonnan nekem is szerzett szülinapomra. Először nagy volt, így most, augusztusban felvettem. Nagyon tetszik, de azt nem tudom, hogy honnan van. 


A következő az Essence Eyeshadow quattro palettája. Nagyon szép natúr színek vannak benne, így némelyik sulira is tökéletes. :)



Utolsónak pedig egy zene :)

Bevallom nem ezt a változatot szoktam hallgatni. :)

Kösz, hogy elolvastátok, kérlek olvassatok a jövőben is!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése