2013. szeptember 7., szombat

Back to School 1. rész

Sziasztok! Most egy Back to Scool bejegyzéssel készültem. Kérlek fogadjátok szeretettel!

Első ként a smink:
Én egy hosszabító és göndörítő spirált fogok használni. A neve: Mascara Supralash Curling and Lenghtening spirál

Szemhéj púdernek pedig a Essence Eyeshadow quattro palettáról a fölső sor jobb oldaliját fogom használni. A szemzugba és a szemöldököm alá a fölső sor bal oldaliját fogom használni. Ha akartok az egyik sötétebből vihettek föl a mélyítő vonalba is, de én nem szoktam.


A tusvonalat cicásra húzom meg. Ugye ez belülről kifelé vastagodik.

Az utolsó előtti lépés pedig a púder. Én ezt a barackos színt szoktam használni.

Az ajkaimra pedig egy teljesen átlátszó szájfényt szoktam felvinni.

És kész is vagyunk!




Folytatom a ruhával:

Én a H&M-ből ezt a ruhát választottam. Elegáns, de mégis jó a suliba.


Cipőnek pedig ezt


Végül pedig a köröm:

Én a már jól ismert barack színű körömlakkot fogom használni. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése